BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

erti cinta??

cinta kepada bunga,bunga akan layu
cinta kepada harta, harta akan musnah
cinta kepada manusia,manusia akan mati
cinta kepada tuhan kan kekal abadi

Thursday, July 23, 2009

aku hanyalah seorang wanita

aku hanyalah seorang wanita
tidak berdaya untuk melawan segalanya
disebalik diriku yang kasar ini
aku mempunyai hati yang lembut
dan jiwaku tetap wanita

aku hanyalah seorang wanita
yang tidak mampu melawan takdir
yang aku mampu lakukan
hanyalah meratapi segalanya
di sudut hati kecil ini
inginku merasai apa itu erti cinta
namun tidak dapat ku mengubah ketentuan takdir

seorang wanita yang lemah
diuji pelbagai ujian
ketabahan dan ketaqwaan sahaja
yang mampu menangkis segalanya
di saat ku lemah dan tidak berdaya
tiada seorang pun yang mampu
merubat duka lara dihati

aku mungkin jahat dan juga hina
namun aku tetap wanita
yang perlu belaian kasih sayang
aku hanyalah seorang wanita
yang lemah segalanya

0 comments: